۱۳۸۵ دی ۱, جمعه

پختن قورباغه


یکی از سخنگویان اصلاح طلبان در افاضاتی تاریخی فرموده اند آنچه که با اصلاح طلبان کردند در واقع شبیه پختن قورباغه بود . قورباغه را در داخل دیگ می اندازند و همزمان و به آرامی حرارت را زیاد می کنند تا قورباغه نفهمد در حال پخته شدن است .

روش پختن قورباغه

1 - در مرحله اول در تمام کانال های تلویزیونی و رادیویی به دنیا اعلام می کنیم که مراسم قورباغه پزون داریم . طی فراخوانی به تمام جناحها و قورباغه ها و سوسمار ها و تمساح ها و خلاصه تمام دو زیستان اعلام می کنیم که خود را برای انتخابات آماده کنند و اسم قورباغه های درشت تر و برگزیده و خوش گوشت ترشان را اعلام کنند .

2 - در این مرحله از تمام مردم و قورباغه های کشور در خواست می کنیم که در این قورباغه پزی تاریخی شرکت کنند و استکبار جهانی را با ضربات هوک چپ و راست ناک اوت کنند .

3 - در مرحله بعد قورباغه هایی که می خواهیم بپزیم را انتخاب می کنیم و آنهایی که احساس می کنیم برای دستگاه گوارش کشور ضرر دارد و مملکت را به اسهال می اندازد را رد صلاحیت می کنیم . صد البته لازم به یاد آوری نیست که وظیفه تائید و رد صلاحیت قورباغه ها به عهده وزغهای نگهبان می باشد .

4 - قورباغه ها را در طی یکی دو هفته مانده به انتخابات ( قورباغه پزون) باید به صورت شکم پر آماده کنیم . اول یک سری چیزهای خاص را باید با هم قاطی کنیم و به وسیله سمبه یا باتوم یا چماق یا نوک کلاهک هسته ای داخل شکم قورباغه فرو کنیم . این چیز های خاص شامل برنامه ها ی انتخاباتی قورباغه ای برای بهبود وضعیت امرار معاش و مقدار سرانه مگس هر قورباغه به همراه وعده های انتخاباتی با چاشنی تهییج احساسات ناسیونالیستی مردم برای بهبود وضعیت لجن زار و مرداب های محل زندگی قورباغه ها است .

5 - در روزنامه و تلویزیون و رادیو و برنامه های ورزشی و همه رسانه ها به اطلاع مردم می رسانیم که قورباغه گوشت خوش خوراکی دارد و بهتر است یک جمعه در سال را به خوردن گوشت قورباغه اختصاص دهند . همچنین مردم باید بدانند که خوردن گوشت قوباغه ویتامین و مواد غذایی مقوی بسیاری دارد .

6 - کم کم باید قورباغه ها را داخل دیگ بیندازیم . باید درجه حرارت زیر دیگ را کم کم و به تدریج بالا ببریم که قورباغه ها نفهمند که داریم می پزیمشان . چون اگر بفهمند ممکن است شروع به بالا و پایین پریدن بکنند و آب جوش را بپاشند به سر و صورت آَشپزهای محترم و یا اینکه خدایی نکرده کلا دیگ را پرت کنند روی زمین .

7 – بعد از پایان مراسم قورباغه پزون به تمام مردم و کسانی که علاقه مند خوردن گوشت قورباغه شده اند اعلا م می کنیم که تا سه روز دیگر هیچی نخورید تا گشنه تر شوید و ما هم قول می دهیم زود ِ زود غذاشون رو حاضر کنیم .

8 - بعد از سه روز اعلام می کنیم که متاسفانه خوردن گوشت قورباغه بنا به فتوای آیات عظام حرام است . بنا براین در حالی که قورباغه ها را که دوباره خر شده اند و داخل دیگ جوشان رفته اند و دهنشان سرویس شده و صدای قور قورشان به هوا بلند شده را با مگس کش امر به معروف می کنیم ، به تمام ملت همیشه در صحنه اعلام می کنیم که به زودی پول نفت را سر سفره هایشان خواهیم آورد و برای اردُور( پیش غذا) به آنها می گویم که :
فعلا بفرمایید کله پاچه الاغ که برایتان بار گذاشته ایم را بزنید بر بدن تا بعد پول نفت آماده که شد خودتان به سفر فرانسه بروید و آنجا گوشت قوباغه میل کنید ... .

هیچ نظری موجود نیست: