۱۳۸۵ آذر ۲۱, سه‌شنبه

توپ تانک فشفشه

تا چندی پیش در ورزشگاه ها ی فوتبال ایران برای اعتراض به داور و نحوه داوری از شعار توپ تانک فشفشه ...داور ما ک..س کشه ! استفاده می شد . بالاخره آنقدر تلوزیون و رادیو و روزنامه ها نوشتند که بابا ! تماشاچیان تماشاگر نمای گوساله محترم ! فحش خواهر و مادر و زن بچه ندهید ، این داور ننه مرده هم مثل شما فک و فامیل و غرور و شخصیت دارد ، دلیل ندارد که فحش ناموسی به او بدهید ، بالاخره آدمیزاد جایز الخطا و خطا اندیش است . همه شما هم در زندگی خود اشتباه کرده اید ، پس ترو خدا خواهر و مادر داوران بدبخت که برای هر بازی ده هزار تومن می گیرد را جلوی چشمشان نجنبانید . ( جدیدا گویا این مبلغ به صد هزار تومن رسیده که باز هم مبلغ زیادی در یک ماه نمی شود ، در حد بخور و نمیر )

البته از آنجا که تا نباشد چوب تر فرمان نبرد گاو و خر ، چند تیم به جرم فحاشی تماشاگرانش به جریمه نقدی و بازی بدون تماشاگر محکوم شدند تا بالاخره تماشاگران فوتبال تغیری در رویه شعار دادنشان ایجاد کنند و شعارهای جالبی برای اعتراض به داوری درست کنند .

چند روز پیش در یکی از بازیها ی پرسپولیس ( سرور استقلاله ) تماشچیان برای اعتراض به داور فریاد میزدند که : داور عزیزم دقت کن ، دقت کن !!!! در جایی از بازی که یکی از بازیکنان پرسپولیس توسط داور از زمین بازی اخراج شد این شعار فرهنگی تبدیل شد به شعاری که وقتی از تلویزیون شدنیدم حسابی خنده ام گرفت ، تماشاچیان خشمگین که داغ محرویمت هم به تنشان خورده بود و به خاطر فحاشی جریمه نقدی هم شده بودند فریاد می زدند :

توپ ، تانک ، فشفشه ... داور ، عزیزم ، دقت کن !!!

هیچ نظری موجود نیست: