۱۳۸۴ اردیبهشت ۴, یکشنبه

قیامت

من از پیچهای فلسفه صحبت نمی کنم .
از بن بست های فکریم و حتا سرابهای بی کران آرزو .
که مرا چنین گنگ نگاه میکنی
تنها حرفم این است :
لعنتی از فرعی ها بران ، اتوبان قیامت است .

هیچ نظری موجود نیست: