۱۳۸۴ اردیبهشت ۴, یکشنبه
قیامت
من از پیچهای فلسفه صحبت نمی کنم .
از بن بست های فکریم و حتا سرابهای بی کران آرزو .
که مرا چنین گنگ نگاه میکنی
تنها حرفم این است :
لعنتی از فرعی ها بران ، اتوبان قیامت است .
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر
پیام جدیدتر
پیام قدیمی تر
صفحهٔ اصلی
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر